نحوه ساخت کد اختصاصی Private Keys در هاست سی پنل

نحوه ساخت کد اختصاصی Private Keys در هاست سی پنل :

اگر SSL خود را تهیه کرده‌اید برای نصب رایگان SSL در هاست cpanel لازم است تا وارد هاست خود شوید.

حال همانند تصویر زیر از قسمت Security به منوی SSL/TLS مراجعه کنید تا اقدام به نصب رایگان SSL در سایت خود کنید.

پس از ورود به صفحه بعد باید ابتدا یک Private Keys بسازید. بنابراین برای ایجاد Private Keys در سی پنل ابتدا مشابه تصویر زیر روی گزینه Generate, view, upload, or delete your private keys کلیک کنید تا به صفحه ساخت Private Keys در سی پنل هدایت شوید.

پس از کلیک بر روی منوی مورد نظر به صفحه بعدی هدایت خواهید شد که در آن می‌توانید نسبت به ایجاد Private Keys یا همان کلید خصوصی برای نصب گواهینامه ssl در سی پنل اقدام کنید. بنابراین روی این منو کلیک کنید تا مشابه تصویر وارد صفحه زیر شوید.

همانطوری که در تصویر مشاهده می‌کنید ابتدا در قسمت اول نوع Key Size را بر روی ۲۰۴۸ بایت انتخاب کنید. گزینه‌ای که پیشنهاد می کنم از آن استفاده کنید روی ۲۰۴۸ بایت می باشد اما اگر ssl خریداری شده از شرکت شما طوری است که ۴۰۹۶ را انتخاب کنید لازم است تا این گزینه را انتخاب کنید، برای اینکه از این بخش مطمئن شوید یک تیکت برای پشتیبانی هاست خود ارسال کنید و ازایشان راهنمایی بخواهید.

سپس در فیلد Description که به معنی توضیحات می باشد یک توضیحی برای کلید دارد. سپس بر روی دکمه Generate کلیک کنید و لحظاتی صبر کنید تا private key شما ساخته شود و به صفحه دیگری منتقل شوید. بعد از ساخته شدن private key صفحه‌ای مشابه تصویر زیر برایتان نمایش داده می شود و از نتیجه ساخته شدن private key میتوانید مطلع شوید که درست ایجاد کردید یا خیر.

بعد از اینکه سرور کلید خصوصی را برایتان ایجاد کرد، این کلید به فرمت‌های کد گذاری شده و رمزگشایی ارائه میشود. بنابراین دقت داشته باشید که برای نصب گواهی بر روی چندین سرور، کلید خصوصی کد گذاری شده در این مرحله مورد نیاز است. بنابراین در این مرحله مشابه تصویر کدهای Encode شده را کپی کنید تا از آن در مراحل بعدی استفاده کنیم. در نهایت روی دکمه Return to SSL Manager کلیک کنید تا به صفحه اصلی SSL/TLS هدایت شوید.

برای آشنایی با روش اصلاح آدرس‌های سایت در مطالب جهت غیرفعالسازی SSL لینک زیر را مشاهده کنید :

روش اصلاح آدرس‌های سایت در مطالب جهت غیرفعالسازی SSL

برای آشنایی با نحوه تغییر آدرس های سایت از پیشخوان وردپرس جهت غیر فعال سازی SSL به لینک زیر مزاجعه کنید :

نحوه تغییر آدرس های سایت از پیشخوان وردپرس جهت غیر فعال سازی SSL